Klachten

 

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. U kunt dan een schriftelijke klacht indienen.

In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en de behandelaar genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen. Met als doel een oplossing te vinden.

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.
De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is.

Contact

 


 

Fransebaan 604
5627 JM Eindhoven
Tel: 040-2230444
Email: info@paro-eindhoven.nl

Openingstijden

 


 
De Praktijk voor Parodontologie is op werkdagen bereikbaar van:
8.30 – 12.30 en van 13.30 – 17.00