Wij staan voor u klaar

Klachtenprocedure

Klachtenregeling

Wij streven naar maatwerk en kunnen dankzij onze specifieke kennis dit in veel gevallen bieden. Ons behandelteam werkt zo zorgvuldig mogelijk, maar het kan toch voorkomen dat er iets niet naar wens is verlopen. Graag horen wij dit van u, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Een persoonlijk gesprek kan vaak verhelderend werken.

Om uw klachten serieus te nemen en problemen op te lossen, hebben wij een klachtenprocedure ingesteld.

De procedure voor het verwerken van een klacht:

  1. Bent u niet tevreden? Blijf er niet mee zitten, maar spreek ons erop aan! Dan zullen wij samen proberen eruit te komen. U kunt contact opnemen met onze receptie om uw klacht te bespreken. Wij zullen ons uiterste best doen om de klacht samen met u op te lossen.
  2. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden opgelost, dan kunt u contact opnemen met de mondzorgkoepel KNMT. Onze praktijk is aangesloten bij deze beroepsvereniging. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.


Indien u wenst kunt u onze uitgebreide klachtenprocedure opvragen bij onze balie.

Contactgegevens

Openingstijden

Maandag
08:15 – 17:00

Dinsdag
08:15 – 17:00

Woensdag
08:15 – 17:00

Donderdag
08:15 – 17:00

Vrijdag
08:15 – 17:00